maandag 10 juni 2013

Vaderdag vraagt om een creatief cadeautje

Het op een creatieve manier inpakken van mijn cadeautjes vind ik erg leuk. Niet alleen is het leuk om even creatief bezig te zijn, het is ook heel leuk om te zien hoe het ontvangen wordt. Het geeft de ontvanger net even een bijzonderder gevoel dan een regulier ingepakt cadeau of een door de winkel ingepakt cadeau. En het hoeft niet ingewikkeld te zijn, dat heb ik met het moederdag cadeautje al laten zien.






Voor mijn vaderdag cadeautje heb ik dit jaar een grote cadeaustrik gemaakt van design papier.
Bekijk de video om te zien hoe ik dat gedaan heb.


Daarnaast heb ik ook een doosje gevouwen om daar iets kleins in te kunnen doen. Het eigenlijke cadeau is namelijk nog niet verkrijgbaar, dus de inhoud van het doosje vraagt om geduld :D.


Om te zien hoe ik de vaderdagkaart gemaakt heb, kun je de volgende video bekijken:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten