dinsdag 14 mei 2013

You're in my thoughts you're in my heart

Onlangs is de vader van een dierbare vriendin van mij overleden. De kaarten die ik gemaakt heb ter bemoediging en steun voor haar en haar familie, had ik natuurlijk nooit willen hoeven maken maar helaas ontkom je er soms niet aan.

Ik vond het moeilijk om een rouwkaart te maken, ik wilde persé geen zwarte of grijze rand, ik wilde geen 'gecondoleerd' erop zetten en ik wilde wegblijven van de clichés. Met deze lijst aan eisen die ik mezelf stelde was het een behoorlijke uitdaging dus.

Toch ben ik erg tevreden over het resultaat!

Wat ik gedaan heb is, ik heb een Very Vanilla kaartbasis genomen en daar met versamark de Hello, Doily stempel op gestempeld. Vervolgens heb ik met Clear embossing poeder en de heattool de doily een glanslaag gegeven. Daarna heb ik met een sponsje en Crumb Cake inkt de doily extra aangezet vanaf het midden naar buiten toe.

Op een stuk designer papier van de Print Poetry stack heb ik met Stazon de tekst 'You're in my thoughts, you're in my heart' van de Word Play stempelset gestempeld. Deze zin sprak mij erg aan omdat ik het zowel voor de familie als voor degene die is heengegaan wilde verwoorden naar de nabestaanden.

Ik heb express Stazon gebruikt omdat andere zwarte inkt niet goed zou dekken op het papier.

Vervolgens heb ik het stuk op de kaart geplakt en er bloemen bij geplakt van de Flower Trim. Als laatst heb ik van Crumb Cake Seam Binding Ribbon een mooie strik gemaakt.

Mocht je vragen hebben, of deze of andere producten willen bestellen, dan kun je me mailen via stampinsyl@gmail.com. Maar natuurlijk kun je ook hieronder een opmerking achterlaten.

Bedankt voor het lezen.

Groetjes,
Renate

Geen opmerkingen:

Een reactie posten