dinsdag 21 mei 2013

Stampin' Up Webshop

Update 25-5-2013: Helaas heeft Stampin' Up bekend gemaakt dat er wat problemen zijn met de webshop. Om die reden is de webshop zelf nog enige weken uit de lucht gehaald. Uiteraard zal ik het zo snel mogelijk laten weten wanneer er weer van de Stampin' Up Webshop gebruikt gemaakt kan worden.

Mijn excuses voor het ongemak!

Natuurlijk kunnen bestellingen zoals altijd nog gewoon gemaild worden naar stampinsyl@gmail.com.

Groetjes, Renate


22-5-2013: De Stampin' Up Webshop is een feit! Bestel je Stampin' Up producten vanaf vandaag online via de webshop. Hier vindt je de nieuwste Stampin' Up producten, en de aantrekkelijke acties. Dus sla je slag!


Bekijk ook mijn Stampin' Up website via www.stampinsyl.stampinup.net. Deze website is gelinked aan mijn blog, maar ook aan mijn Stampin' Up webshop.

Via deze website kun je ook party's boeken, je inschrijven voor workshops, informatie inwinnen over het worden van demonstratrice, op de hoogte blijven van de nieuwste acties en veel en veel meer.

Natuurlijk zal deze blog ook blijven bestaan en gevuld blijven met dezelfde Stampin' Up goodness zodat je niks mist!

Veel plezier!!

1 opmerking:

  1. korting webwinkel als stumpin is de belangrijkste reden achter de van dag tot dag succes en de toenemende populariteit van e winkels.

    BeantwoordenVerwijderen