zondag 2 maart 2014

Ideale planten voor mensen zonder groene vingers


Het is geen geheim dat mijn planten het niet lang uithouden bij mij, dat heb ik van m'n moeder geërfd. Ik gooi het altijd maar op dat ik van afwisseling hou, ook qua planten, maar de waarheid is dat ze eigenlijk om de drie maanden dood gaan, 'oeps'. Teveel water, te weinig water...als ze nou gewoon zouden aangeven wat ze nodig hadden...

Maar hiermee heb ik altijd bloeiende planten in de vensterbank staan, met vrolijke bloemen...hoe? De Spiral Flower Bigz Die uit de lente en zomer catalogus van Stampin' Up. 

Deze Stampin' Up mal is ideaal voor het maken van roosjes in verschillende afmetingen. Voor deze boompjes heb ik ze op een piepschuim bol geplakt met een lijmpistool. 




 Wil je de Spiral Flower Die van Stampin' Up bestellen? Dat kan voor €19,95 via de Stampin' Up webshop via www.stampinsyl.stampinup.net of via stampinsyl@gmail.com.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten