zondag 25 augustus 2013

Klein cadeautje

Als je m'n blog en Youtube filmpjes al langer volgt, dan weet je dat ik weg ben van het geven van creatieve cadeautjes. Laten we eerlijk zijn...wij crafters maken meer kaarten dan we zelf kunnen sturen toch? Ook al zijn we nog zo attent :D

Vorige week was mijn moeder jarig. Mijn moeder is een van mijn grootste klanten als het op afname van gemaakte kaarten aan komt...Mijn creativiteit heb ik echt van haar, al ligt haar talent op het stoffen gebied (zie ook haar websites www.bibianawiegbekleding.nl en www.sterrenkindje.nl) en zeker op het gebied van wiegbekleding, babyschoentjes en weet ik nog wat allemaal meer!

Ze had die week ervoor voor mij twee hele mooie hoezen gemaakt voor mijn laptop en tablet, dus een creatief cadeautje terug leek mij wel gepast!

Naast creatieve cadeautjes hou ik ook van recyclen. Ik heb een papieren zakje genomen die ik kreeg bij mijn aankopen. Dat zakje heb ik dubbel gevouwen en langs de twee zijkanten en de onderkant vast gestikt met de naaimachine om er een dubbele pocket van te maken.


Het papier dat ik gebruikt hebt is de Eastern Elegance designpapier.




Deze kaart is gemaakt met het velum van Stampin Up. Je krijgt 20 A4 vellen in een pak. Het is een dikke kwaliteit velum en heel goed geschikt om door embossing folders heen te halen.

Verder heb ik met de Circle Framelits de grote scalloped circle uit gestanst en de op een na grootste heb ik versierd met het Ruffled Stretched lint in Coastal Cabana. Verder heb ik het versierd de stempelset Timeless Talk, wat parels en een paperclip van Stampin' Up. 
Vervolgens heb ik nog twee kaarten gemaakt met de Chalk Talk framelits, de Butterly Embosslits en het Eastern Elegance papier.



Wil je Stampin' Up producten bestellen of heb je vragen over de producten of technieken? Neem dan contact op via StampinSyl@gmail.com. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten