zondag 17 februari 2013

Stampin Up Demonstratrice

Whoehoe, sinds dit weekend ben ook ik officieel Stampin' Up Demonstratrice in Nederland. De club van demonstratices wordt steeds groter hier in Nederland, en daarmee ook de bekendheid en bereikbaarheid van Stampin' Up producten.

Het bestellen van Stampin' Up producten kan alleen via demonstratices. Dit werkt op een soortgelijke manier als Hara producten of Tupperware bijvoorbeeld. Je kunt zo ook een Stampin' Up party organiseren en een demonstratrice uitnodigen om de producten te laten zien en een workshop te geven.

Maar ook als je geen party wilt geven kun je natuurlijk de Stampin' Up producten online kopen. Dit kun je doen door de catalogus te downloaden en de producten uit te zoeken die je wilt hebben. Stuur vervolgens een e-mail naar; stampin.syl@gmail.com en ik zorg ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk doorgevoerd wordt.

Heb je vragen over Stampin' Up producten? Schroom niet om contact op te nemen, ik help je graag!

Groetjes, Syl

Download hier de Stampin' Up catalogus
Download hier de Stampin' Up Spring/Summer catalogus

2 opmerkingen:

  1. Welkom bij de club Renate!
    Ik wens je heel veel succes en vooral ook heel veel plezier met je Stampin' Up! avontuur.

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Renate, welkom in mijn team! We gaan met elkaar er een leuke tijd en business van maken!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen